İzleyiciler

4 Şubat 2013 Pazartesi

Deneme sahtelerimi nihayet bittirdim


Merhaba değerli dostlar
Nihayet ilk sahteleri bitirdim bakalım yüzüşlerı ve aksiyonları nasıl,kova testini geçtiler su üstünde kalıyorlar batmadan artık denizde nasıl onuda göreceğiz bakalım,tahminim  25 gr arasında,gaga tarafıda kepçe şeklinde suya direnç gösteren yapıya sahip buda kuyruk atışlarını dahada hareketli yapmakta bu tip gagalar.
Tabiki herbir sahte deneme aşamasında boyamayıda öylesine yaptım ilerleyen zamandada dahada iyileri olur inşallah bazı eksikliler var malzemeden kaynaklanan bunlarıda adım adım hallediyoruz yaptıkça hataları görüp gerekli düzenlemeler yapılacaktır.
Değerli dostlar ben daha yolun başındayım gitmemiz gereken daha çok yol var,yinede bitmez bu yollar öğrenecek çok yol var sevgilerimle.
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder